31 Ekim 2013 Perşembe

okumak bir aşk,hiç bitmeyen...


gökten kitap yağsa mesela her perşembe,olmazmı ki?okuma aşkı canım annemden geçmiş ve gitmemiş bir gen bana.uzun zamandır kişisel gelişim türü bir kitap okumamışken tesadüfen ''tek tadımlık hayat'' -dr.lee nin gerçek yaşam öyküsü olur kendileri-kitabını aldım.iyi oldu.basit dille yazılmış basit bir kitap ama iyi bir teması var bence:stresle başa çıkmak.aha bana tam da lazım olan şey.hayatım stres ki.
meditasyon yapmayı lütfen farklı bir din veya inanış olarak algılamayın.sadece müzik dinlemek gibi bir alışkanlık gibi yapmak ise inanılmaz etkili.sadece 2 gündür onbeş dakika internetten rastgele bir meditasyon videosuyla denedim.vücudumdaki mutluluk hormonunu arttırabilmek bile yetiyor,televizyondaki süpper acılı dizileri izlemekten çok daha iyi elbette.reankarnasyon'dan bahsediyor yazar kitabında ama bu konuda kesin bir inanılırlığım yok sadece sempati ile bakabilirim bu olaya.olayın özeti ise:
-her günü son günmüş gibi yaşa nasıl olsa bir gün haklı çıkacaksın!
pazartesi günleri de çukulata yağsa hı?
sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder