23 Ekim 2013 Çarşamba

AKIL


''bobiler.org '' çok eğlenceli ve çok akıllıca monteler var bu sitede.görmediyseniz görün bakmadıysanız bakın.
bu monteyi yapan doubloon'a da teşekkürler.
konumuza gelirsek;benim burada bahsetmek istediğim şey -insan aklı nasıl çalışır?
az çok kimyasını biliyoruz da benim merak ettiğim en çok ne zaman çalışır-dı.
ama artık eminim ki en çok tuvalette çalışıyor aklımız.şaşırdınız mı?
deneyin lütfen,bir problem mi var aklınızı kurcalayan,tuvalete girdiğinizde çözümü daha rahat bulursunuz.ben misal 2 dk tuvalet molasında neler neler icat ediyorum ne cin fikirler buluyorum bir bilseniz.ha bir de verilmesi gereken bir karar varsa hooop tuvalete,en mantıklısını bul gitsin.
bunun neden ve nasıl olabileceğini bir düşünelim.ilk aklıma gelen şey zihni yormayacak bir dekorasyon olduğu içindir mesela.çoğunlukla beyaz fayans döşeli eski tarz tuvaletler hem aydınlatma da iyi ise akıl yürür gider heyt kim durdura.sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder